张小姐家的猫

Feel It All – Band Jam (Radio Edit) - KT Tunstall

#节奏控#

带感的旋律配上略慵懒的声音,“Yes I can feel, feel it all"

部分歌词献上:

I'm growing like a seed

我如种子一般生长
Rains been falling on me

雨滴点点落我身
I've been covered in cold

我被冰冷席卷
I've been shrouded and downed

寒潮挟裹心低落
My heart is on a wire

我内心正火热
Sailing pretty like a bird

心如羁鸟飞入林
But the hunter is out

但猎人已出
And the eagle is hurt

伤及飞鹰
The word that I feel, feel it all

那些言语,我全都有真真切切地感受
Yes, I can feel

是啊,我能感受到
Feel it all

点点滴滴知全悉

评论

热度(6)